tel icon top2 45643005(031)-09132246517 

در تمام ملل و جوامع یکی از دسرهایی که موردعلاقه اکثر مردم می باشد کیک و کلوچه است  . جالب است بدانید کیک و کلوچه از دیرباز در تمدن های اولیه طبخ می گردیده و در مراسمات جشن و فستیوال های مختلف برای پذیرایی استفاده می شده است. واضح است که هر فراورده غذایی در هر کشور بر اساس ذائقه مردم پخت و تولید می شود و در طول تاریخ دستخوش تغییرات طبق سلیقه جامعه می گردد . در این مطلب با کارشناسان کیک رزینا همراه باشید تا با نکات جالبی راجع به این دسر خوشمزه آشنا بشویم.

ادامه مطلب: کیک و کلوچه

صادرات کالا به خارج از مرزهای کشور می تواند تجارت شما را تغییر دهد. مانند هر تغییر اساسی در نحوه تجارت ، خطرات و همچنین مزایایی در تجارت از طریق صادرات کالا وجود دارد که به عنوان یک صاحب کسب و کار باید در نظر بگیرید . قبل از شروع به ارسال کالا به بازارهای خارج از کشور باید همه ی جوانب را در نظر بگیرید . کارخانه تولیدکیک رزینا از سال 1393 صادرات کیک به کشورهای همسایه را آغاز نمود . در این مقاله با ما همراه باشید تا با بایدها و نباید های صادرات آشنا شویم.

ادامه مطلب: صادرات کیک

تست

وانیل خوش عطر و بو بعد از زعفران ، دومین ادویه گران قیمت زمین است. عطر و طعم پیچیده آن ، هرگز تکراری نمی شود، طعم و عطر وانیل باعث شد بستنی های جدید روز به روز محبوبتر شوند و به هر نوع غذا از شکلات گرفته تا غذاهای دریایی رایحه ی شگفت انگیزی می دهد. رایحه عجیب و غریب آن، که از ریشه های گرمسیری به ارث رسیده است، توسط رایحه سازان در فرمول های پیچیده ی خود و توسط پزشکان برای اثر بسیار آرامش بخش آن استفاده می شود. وقتی داستان طعم و عطر وانیل را دانستید ، دیگر نمی توانید وانیل را یک ادویه ساده بنامید.

ادامه مطلب: طعم و عطر وانیل

rozinaS 111

جغرافیای کاکائو 

Theobroma cacao نام علمی لاتینی است که به درختان کاکائو داده می شود و بومی منطقه گرمسیری قاره آمریکا است. کلمه "کاکائو" از اهالی اولمک ،مکزیک کنونی، گرفته شده است و اعتقاد بر این است که نزدیکترین تلفظ به نام اصلی گیاه است.

ادامه مطلب: همه چیز راجع به کاکائو