tel icon top2 45643005(031)-09132246517 

امروزه اهمیت مصرف میان وعده در یک رژیم غذایی سالم بر کسی پوشیده نیست. همه ی متخصصان تغذیه توصیه می کنند که برای حفظ سلامت بدن علاوه بر سه وعده اصلی دو یا سه میان وعده بر حسب نوع فعالیت هر فرد نیز باید در رژیم غذایی گنجانده شود. تغذیه افراد شاغل در محیط خارج از خانه اهمیت ویژه ای دارد و پژوهش های زیادی راجع به رژیم شاغلین انجام شده است. که همگی پژوهش ها ثابت کرده اند در صورتی که کارکنان در روز از میان وعده مناسب استفاده کنند انرژی و شادابی لازم برای ادامه فعالیت در محیط کار را کسب خواهند کرد. در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری راجع به اهمیت میان وعده در محل کار کسب کنیم.

افزایش تمرکز و بهبود خلق و خو با مصرف میان وعده

تحقیقات ثابت کرده است هنگام مصرف به موقع و مناسب یک میان وعده در محل کار تمرکز افزایش می یابد. همه می دانند انواع فعالیت هم به صورت ذهنی و هم فیزیکی در حالی که گرسنه هستید چقدر دشوار است. وقتی با معده خالی کار می کنید، تنها چیزی که فکر می کنید این واقعیت است که می خواهید به جای تمرکز روی کاری که قرار است روی آن کار کنید، غذا بخورید. داشتن میان وعده می تواند به شما در حفظ تمرکز کمک کند. افراد همچنین بعد از خوردن غذا خلاقیت فکری بیشتری دارند، بنابراین کیفیت کار نیز بهبود می یابد. گرسنگی همچنین می تواند باعث بدتر شدن رفتار و نگرش شود. وقتی فردی برای مدتی غذا نخورد، بر اثر سطح پایین انرژی کنترل کمتری بر خلق و خوی خود دارد، همچنین زودتر نا امید شده و در نهایت راندمان کار پایین می آید. کارخانه کیک رزینا به عنوان تولید کننده انواع کیک سالم و مقوی یکی از تامین کنندگان میان وعده شرکت ها و ادارات دولتی و خصوصی می باشد که سابقه همکاری با بسیاری از ارگان ها و ادارات را در کارنامه خود ثبت نموده است.

جهت تنظیم قرارداد همکاری و اطلاع از شرایط فروش لطفا با شماره های 09132246517 و 03145643005 تماس بگیرید.

پرهیز از پرخوری در وعده اصلی

وقتی که کارمندان در محل کار برای ساعات زیادی غذا نمی خورند و میان وعده مصرف نمی کنند، در ساعات عادی غذا خوردن، دچار پرخوری در وعده اصلی غذا می شوند. بسیاری از افراد معمولاً صبحانه را نیز دست می دهند یا میان وعده صبحگاهی ندارند، بنابراین وقتی زمان ناهار فرا می رسد، بیشتر از حد مجاز غذا می خورند. پرخوری یک عادت بسیار ناسالم است، خصوصاً در اکثر محل های کار که کارمندان در اکثر روزهای کاری بی تحرک هستند. تامین میان وعده باعث می شود که کارکنان یک رژیم غذایی متعادل داشته باشند و در زمان مناسب به اندازه کافی انرژی دریافت نمایند، بنابراین کارمندان شما در هنگام وعده اصلی پرخوری نخواهند کرد. علاوه بر این نوع و میزان میان وعده نیز اهمیت زیادی دارد، ممکن است کارمندان متوجه میزان کالری مصرفی خود نشوند بنابراین اگر کارفرمایان برنامه منظمی برای تامین میان وعده در محل کار داشته باشند کمیت و کیفیت تغذیه کارکنان بر اساس معیارهای سلامتی تعیین خواهد شد. انواع کیک های تولید شده در کارخانه کیک رزینا در اندازه های مختلف با بهترین و تازه ترین مواد اولیه می توانند یک میان وعده سالم برای کارکنان شما در محل کار باشد.

افزایش تغذیه سالم با یک میان وعده سالم

مقالات سایت کیک رزینا همواره در جهت افزایش اطلاعات راجع به تغذیه سالم می باشد. این موضوع به قدری مهم است که هر تولیدکننده مواد غذایی باید به آن بپردازد. هنگامی که کارفرمایان برای تامین میان وعده کارکنان خود برنامه ریزی می کنند، به طور کلی به سلامت آن ها اهمیت ویژه ای داده اند. وقتی محل کار گزینه های سالم تری را ارائه می دهد، باعث می شود کارمندان میان وعده سالم را به جای را به جای مواردی مانند چیپس ، آب نبات یا میان وعده های دیگری انتخاب می کنند که می تواند به سلامتی آنها آسیب برساند. میان وعده در محل کار نیز باعث رضایت بیشتر کارمندان می گردد. امروزه در دنیای تجارت اهمیت رضایت کارکنان از محیط شغلی خود در جهت افزایش بهره وری در هر شغلی بر کسی پوشیده نیست. با سفارش به روز کیک از کارخانه کیک رزینا می توانید یک میان وعده سالم را برای کارکنان خود با قیمت مقرون به صرفه تامین کنید.

بیشتر بخوانید : ترویج فرهنگ مصرف صبحانه و میان وعده سالم ضروری است

مواد اولیه سالم و مغذی در تولید کیک رزینا

یکی از دغدغه های صنایع غذایی رزینا استفاده از بهترین و تازه ترین مواد اولیه در تولید انواع مختلف کیک های رزینا می باشد. کیک های رزینا در انواع مختلف تولید می گردد تا همه ی سلیقه ها را پوشش دهد. کارفرمایان عزیز می توانند با توجه به نیاز خود از میان انواع کیک رزینا کیک با وزن متناسب و طعم عالی را برای میان وعده کارکنان خود انتخاب نمایند. برای مثال کیک های صبحانه رزینا با وزن صد گرم یا کیک های دوقلوی رزینا که از بهترین مواد اولیه از جمله آرد، تخم مرغ، روغن و ... تولید می گردد جزو کیک های پرفروش صنایع غذایی رزینا جهت تامین میان وعده ادارات و شرکت ها می باشد. کیک های صد گرمی رزینا با تامین 210 کالری یک میان وعده کامل و مغذی محسوب می گردد که می تواند جایگزین مناسبی برای میان وعده های مضر در محل کار گردد. از کلیه مسئولین خرید ادارات، شرکت ها و کارخانجات تولیدی دعوت می گردد جهت دریافت نمونه و شرایط همکاری با ما تماس بگیرند. برای مشاهده انواع تولیدات کیک رزینا به صفحه محصولات ما مراجعه فرمایید.