tel icon top2 45643005(031)-09132246517 

صادرات کالا به خارج از مرزهای کشور می تواند تجارت شما را تغییر دهد. مانند هر تغییر اساسی در نحوه تجارت ، خطرات و همچنین مزایایی در تجارت از طریق صادرات کالا وجود دارد که به عنوان یک صاحب کسب و کار باید در نظر بگیرید . قبل از شروع به ارسال کالا به بازارهای خارج از کشور باید همه ی جوانب را در نظر بگیرید . کارخانه تولیدکیک رزینا از سال 1393 صادرات کیک به کشورهای همسایه را آغاز نمود . در این مقاله با ما همراه باشید تا با بایدها و نباید های صادرات آشنا شویم.

 

صادرات کیک به عراق

یکی از کشورهای بزرگ و مهم در همسایگی ایران کشور عراق می باشد. از دیرباز روابط تجاری میان دو کشور همسایه ایران و عراق از رونق خاصی برخوردار بوده است. اشتراکات مذهبی نیز باعث شده سالانه تعداد زیادی از زائران ایرانی به زیارت امکان متبرکه کشور عراق روانه شوند، همچنین عراقیان زیادی هرساله جهت سفرهای زیارتی و سیاحتی به ایران سفر کنند. بررسی بازارها و شناسایی سلیقه و ذائقه کشور مقصد اولین قدم در صادرات کالا و به صورت ویژه صادرات کیک به خارج از کشور می باشد. بر اساس تحقیقات صورت گرفته توسط کارشناسان بازرگانی کارخانه کیک رزینا، کیک و بیسکوئیت یکی از کالاهای پرمصرف در بازارهای این کشور می باشد .  صادرات کیک علاوه بر صرفه اقتصادی برای تولید کننده و در نهایت برای کل کشور باعث گسترده شدن روابط تجاری و تامین کالای بازارهای هردو کشور خواهد شد. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به صادرات کیک به عراق و سایر کشورها با شماره های 09132246517 و 03145643005 تماس بگیرید.

مزایای صادرات کیک

تولیدکنندگان و تاجران کالا از طریق صادرات کیک میتوانند بازارهای خود را به میزان قابل توجهی گسترش دهند و وابستگی کمتری به یک بازار خاص داشته باشند و در روزهایی که ممکن است بعضی بازارها از رونق خارج شوند هدفشان را روی بازارهای دیگر متمرکز کنند. یکی دیگر از مزایای صادرات کیک ، تولید بیشتر است که می تواند منجر به صرفه اقتصادی بزرگتر و حاشیه بهتر شود . یکی از نکات قابل توجه اختصاص بودجه بیشتر به تحقیق و توسعه می باشد زیرا می توانید محصولات موجود را متناسب با بازارهای جدید تغییر دهید . صادرات کیک به کشورهای همسایه علاوه بر ایران توسط کشورهای دیگر از جمله ترکیه نیز انجام می شود تولیدکنندگان این کشور با شناسایی دقیق نیازهای بازارهای مبدا جز صادرکنندگان بزرگ محسوب می شوند . کارخانه تولید کیک رزینا با مطالعه و برقراری جلسات مشاوره متعدد با تاجران محترم همواره تلاش کرده است با ارتقا کیفیت ، منطبق بر بازارهای جهانی جایگاه خود را در صادرات کیک حفظ نماید .

بیشتر بخوانید : کیک و کلوچه

نکات مهم در صادرات کیک

با گسترش صادرات به کشورهای دیگر نباید تمرکز خود را روی بازارهای داخلی از دست داد و کیفیت تولیدات برای بازارهای داخل و خارج از کشور باید حفظ شود .

قوانین صادرات از کشور و همچنین کشور مبدا را به صورت دقیق بررسی کرده و در صادرات مواد غذایی مانند صادرات کیک علاوه بر قوانین غذا و داروی کشور خودمان قوانین کشور مبدا را نیز در نظر بگیریم . تولید کننده باید روابط خود را با نمایندگان خود در کشور مبدا حفظ کند و از نظر کیفیت و سایر مسائل تولید از جمله بسته بندی نظرات آن ها را در نظر بگیرد.

بازرگانان همواره باید نگاه متفاوتی به بازارهای جدید داشته باشند و در گام اول تمام جوانب بازار جدید را بسنجند و نکات مربوطه را با تولید کننده در میان بگذارند . صادرات کیک  همواره در کنار تامین نیاز داخلی کشور از اهمیت بالایی برای تولید کنندگان کیک رزینا برخوردار بوده است . تاجران عزیز می توانند محصولات متنوع کیک رزینا را از طریق لینک زیر مشاهده بفرمایند .

بیشتر بخوانید : محصولات صنایع غذایی کیک رزینا

صادرات کیک به 65 کشور جهان

براساس گزارش اقتصاد آنلاین بیش از 100 تولید کننده کیک، کلوچه و بیسکوئیت در کشور وجود دارد . با توجه به مصرف بالای این کالاها در کل دنیا و همچنین ایران همواره این صنعت موردتوجه تولید کنندگان داخلی می باشد. بر اساس این گزارش تولید کنندگان کیک و کلوچه به 65 کشور دنیا صادرات کیک دارند . تاکنون کارخانه کیک رزینا اقدام به صادرات کیک به کشورهای عراق، افغانستان، قطر و ... کرده است. کیفیت بالای تولیدات کیک در ایران و سخت گیری به جای سازمان غذا و دارو بر سلامت محصولات غذایی باعث شده کیک و کلوچه های تولید داخلی جایگاه خود را در بازارهای جهانی بدست آورد . با گسترش این صنعت و کمک به صادرات حدود 60 هزار نفر در این صنعت مشغول به کار می باشند . کارخانه تولید کیک رزینا امیدوار است که با همکاری تاجران و شرکت های بازرگانی گام بزرگتری در جهت صادرات کیک بردارد .

قوانین صادرات کالا از ایران

تجارت آن هم به صورت برون مرزی نیازمند دانستن قوانین و مقرارت صادرات کالا از ایران می باشد که کلیه تاجران ، بازرگانان و تولیدکنندگان ملزم به رعایت آن ها می باشند . قانون و مقرارت صادرات و واردات در سال 1372 در 24 ماده و 25 تبصره به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید . توصیه می شود کلیه بازرگانان و تولید کنندگان با این قوانین آشنایی داشته باشند . اولین قدم برای بازرگانانی که قصد صادرات کالا را دارند تهیه کارت بازرگانی می باشد . کارتی که در واقع احراز هویت شما به عنوان صادرکننده و واردکننده کالا می باشد .

صادرات کیک از ایران به همه ی کشورها به ویژه کشورهای همسایه دارای صرفه اقتصادی موجه می باشد و عدم بیات و فاسد شدن آن در زمان حمل و نقل ، وجود مصرف کننده قابل توجه کیک در کل دنیا از جمله مزایای دیگر صادرات کیک است . به کارگیری ماشین آلات استاندارد و کارکنان مجرب توسط کارخانه تولید کیک رزینا منجر به تولید محصولات با کیفیت بالا و قابل رقابت با محصولات جهانی گردیده است لذا از کلیه تاجران و شرکت های بازرگانی دعوت می شود جهت همکاری با واحد فروش ما تماس بگیرند .